Vacature bestuurs- en managementondersteuner
BESTUURS- EN MANAGEMENTONDERSTEUNER
24 – 28 uur per week
Ben jij een ervaren bestuurs- en managementondersteuner die praktisch is ingesteld, het leuk vindt zaken goed aan te pakken en te organiseren en houdt van een uitdagende, afwisselende werkomgeving? Ben je daarnaast dienstverlenend, integer, gastvrij én flexibel? Dan zijn we op zoek naar jou!
Over Maria Dommer
In de mooie omgeving en in het centrum van Maarssen ligt woonzorgcentrum Maria Dommer; een bekend begrip in Maarssen met een geschiedenis van 180 jaar. Maria Dommer is een maatschappelijk betrokken en professionele zorgorganisatie die aan de ouderen in Maarssen en omstreken een kwalitatief hoogwaardig pakket van diensten levert op het gebied van wonen, zorg (ook thuis) en welzijn. Maria Dommer streeft naar een warm en respectvol werk-, leef- en woonklimaat waarin de vraag van de cliënten voorop staat. De dienstverlening bestaat uit wonen, welzijn en zorg, waarbij uitgegaan wordt van de omstandigheden en mogelijkheden van de cliënten. Er wordt nadrukkelijk rekening gehouden met de autonomie en privacy van de cliënten, met respect voor ieders achtergrond en overtuiging.
Werken bij Maria Dommer
Samen met jouw collega’s geef je invulling aan een cliëntvriendelijke organisatie, waarbij jij je bewust bent van de afhankelijkheid van onze cliënten. Dit vraagt van jou een houding die zich kenmerkt als dienstbaar, persoonlijk, empathisch, loyaal en integer. Maria Dommer stimuleert dat je professioneel handelt en samen met jouw collega’s bouwt aan Maria Dommer van de toekomst! Meer informatie over Maria Dommer en haar afdelingen vind je op: www.maria-dommer.nl
Wat ga je doen?
In de functie van bestuurs- en managementondersteuner- voorzie je in:
- Secretariële en administratieve ondersteuning voor het bestuur en leden van het managementteam alsmede hun agendabeheer;
- Zorgdragen voor de inrichting en het beheer van een adequaat digitaal archief en documentatiesysteem voor het bestuur en het managementteam;
- Administreert documenten en levert tijdig de informatie die jouw collega’s nodig hebben;
- Uitvoering van HR-administratieve taken (arbeidsovereenkomsten, indiensttredingen, personeelsmutaties etc.);
- Het voorbereiden van vergaderingen en overleggen (bijv. MT agenda met stukken);
- Het onderhouden van diverse interne- en externe contacten op professionele en gastvrije wijze;
- Overige voorkomende taken en werkzaamheden van ondersteunende aard.
Wie ben jij?
- Je beschikt over een HBO denk – en werkniveau en een afgeronde opleiding op secretarieel gebied met kennis van organisatie, structuren, procedures, geautomatiseerde (informatie-) systemen;
- Je hebt minimaal 3-5 jaar relevante werkervaring in een gelijksoortige functie;
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Je bent integer, proactief, dienstverlenend, enthousiast met een flexibele houding;
- Je bent sociale vaardig, tactvol, hulpvaardigheid en beschikt over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
Wat bieden wij jou?
Maria Dommer heeft niet alleen hart voor haar bewoners, maar ook voor jou. Kwaliteit van zorg en professionalisering staan bij Maria Dommer hoog in het vaandel.
- Direct een vast dienstverband (met inachtneming van de wettelijke proeftijd);
- Salariëring en arbeidsvoorwaarden zijn volgens de CAO VVT FWG 45 maximaal € 3.848,27 o.b.v. een 36-urige werkweek op basis van opleiding en ervaring;
- 8% Vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 8,33%, afhankelijk van het aantal maanden dat je bij ons in dienst bent;
- Maria Dommer heeft een prima pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een pensioenregeling, een reiskostenregeling en wij bieden diverse doorgroei- en opleidingsmogelijkheden.
Reageren of meer weten?
Ben je enthousiast? Dan horen we graag van je! Solliciteer direct via onderstaande knop of stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@maria-dommer.nl, dan plannen wij snel een kennismakingsgesprek in. Heb je toch nog vragen of wil je graag meer weten? Neem dan contact op met onze HRM Business-partner S. Koning via s.koning@maria-dommer.nl of 0346-587333.
Het aanleveren van een VOG-verklaring en het opvragen van een referentie zijn onderdeel van het sollicitatieproces.